Paket Start i Start+

 

Paketi usluga Start i Start+ namijenjeni su tvrtkama koje tek započinju s radom ili su već etablirane na tržištu ali nemaju potrebu za knjiženjem velikog broja računa. Paket Start s mjesečnom naknadom od 99,00 EUR bez PDV-a uključuje knjiženje do 25 računa mjesečno, te vođenje knjiga ulaznih i izlaznih računa koje su obvezne u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost. Također uključuje i mjesečne ili tromjesečne izvještaje obračuna PDV-a prema Poreznoj Upravi.

Osim navedenih usluga paket Start uključuje i vođenje Blagajne koja je dostupna u online varijanti gdje korisnik po potrebi može samostalno ispisivati uplatnice i isplatnice te imati uvid u svakodnevni promet.

Paket Start također uključuje online pregled ulaznih i izlaznih računa, te mogućnost online ispisa izlaznih računa koje ste prethodno kreirali prema Vašem obrascu i s prepoznatljivim obilježjima Vaše tvrtke (naziv, logo, boje itd.). Tu je također i online baza Vaših artikala odnosno usluga koju možete kreirati kako bi pojednostavili dodavanje pojedinih stavki na račun.

Za razliku od paketa Start, paket Start+ s mjesečnom naknadom od 109,00 EUR bez PDV-a uključuje mjesečni obračun plaće za 1 zaposlenog te sve potrebne mjesečne izvještaje za Poreznu Upravu. Uz paket Start+ kao i uz sve pakete namijenjene tvrtkama sa zaposlenicima možete koristiti online evidenciju prisutnosti zaposlenika. Oba paketa uključuju i evidenciju osnovnih sredstava (mjesečno do 5 osnovnih sredstava), obračun amortizacije (mjesečno do 5 stavki), te knjigu sitnog inventara.

Više o popisu usluga koje uključuju pojedini paketi, te kako odabrati paket u skladu s Vašim potrebama možete naći ovdje.